Tinklaraštis

abstract painting

Tinklaraščio prenumerata

Pasidalinkite savo el. paštu, jei norėtumėte iš manęs išgirsti dažniau.


Naujausi įrašai

Kaip išlaikyti gerą emocinę sveikatą darbo aplinkoje?

Atrodo, jog apie emocinį intelektą bei emocinę sveikatą yra kalbama vis daugiau, bet ar pakankamai išsamiai? Norint pasigilinti į bet kokią temą, svarbiausia nepasiklysti tarp terminų. „Mental health foundation“ emocinę sveikatą apibrėžia kaip teigiamą santykį su savimi, kuris leidžia žmogui sėkmingai veikti visuomenėje ir kasdieniame gyvenime. Terminą emocinė sveikata dažnai lydi sinonimai psichinė sveikata, emocinėDaugiau: Kaip išlaikyti gerą emocinę sveikatą darbo aplinkoje?

Reikia e. mokymų: į ką atsižvelgti, formuluojant užsakymą?

Bet kokio sėkmingo projekto rezultatai priklauso nuo tinkamai suformuluotų tikslų pačioje pradžioje. Tai galima pritaikyti ir e. mokymams, nes jų kokybė priklauso ne tik nuo to, kas juos kuria, bet ir nuo aiškiai iškomunikuotų kliento lūkesčių. Šis įrašas naudingas įmonėms, kurioms reikia e. mokymų ir kurios nežino į ką atsižvelgti, formuluojant užsakymą. Pagal šiuos kriterijusDaugiau: “Reikia e. mokymų: į ką atsižvelgti, formuluojant užsakymą?”

4 veiksniai, darantys įtaką IT personalo valdymui

4 veiksniai, darantys įtaką IT personalo valdymui

Dėl vis spartėjančios skaitmenizacijos įvairios įmonės ir organizacijos susiduria su IT personalo bei kompiuterinio raštingumo įgūdžių stoka. Tai lėtina įmonės pažangą, smukdo darbuotojų motyvaciją bei kelia realią grėsmę vidinei kultūrai. Štai 4 veiksniai, darantys įtaką IT personalo valdymui, ir kaip juos atliepti. Veiksnys nr. 1: IT darbuotojų reikia ne tik IT įmonėms, o įgūdžių stokaDaugiau: “4 veiksniai, darantys įtaką IT personalo valdymui”

IT įrankiai personalo valdymui: kokių jų būna ir kaip išsirinkti

Apie verslo skaitmenizaciją kalbama vis dažniau: prekyba keliasi į elektroninę erdvę, o socialiniai tinklai jau seniai yra naudojami klientų pritraukimui ir įvaizdžio formavimui. Jau nieko nestebina ir hibridinis darbo modelis bei nuotoliniu būdu vykstantys mokymai. Robotizacija didina darbo efektyvumą, o duomenų analitika gerina sprendimų priėmimą. Ar įmanoma būti geru personalo specialistu, nesidomint IT sprendimais? JeiDaugiau: “IT įrankiai personalo valdymui: kokių jų būna ir kaip išsirinkti”

Mokymų funkcijos planai 2022 metams: tyrimo rezultatai

Prieš mėnesį kartu su Personalo valdymo profesionalų asociacija visuomeniniais pagrindais atlikau tyrimą. Šiuo tyrimu buvo siekiama sužinoti, kokie yra mokymų funkcijos planai 2022 metams, pasigilinti, kaip Lietuvoje yra planuojamas darbuotojų ugdymas, kiek tam yra skiriama lėšų ir kokie IT įrankiai pasitelkiami.  Tyrime dalyvavo 71 Lietuvoje veikianti įmonė ar organizacija: nuo mažų įmonių, turinčių 1-50 darbuotojų,Daugiau: “Mokymų funkcijos planai 2022 metams: tyrimo rezultatai”

Svarbiausios mokymų tendencijos bei jų apžvalga

Svarbiausios mokymų tendencijos bei jų apžvalga

Kartu su Personalo valdymo profesionalų asociacija atliekame tyrimą apie Lietuvoje veikiančių įmonių bei organizacijų 2022 metų mokymų prioritetus. Siekiame išsiaiškinti, kokius darbuotojų mokymų planus bei prioritetus įmonės ir organizacijos išsikėlė 2022-iesiems metams. Vienas iš šio tyrimo tikslų yra pasimatuoti ir pasilyginti, kiek mus yra pasiekusios pasaulinės tendencijos. Iš vienos tyrime dalyvavusios respondentės gavau prašymą papasakotiDaugiau: “Svarbiausios mokymų tendencijos bei jų apžvalga”

Kaip įmonėse kurti mokymosi kultūrą

6 patarimai, kaip įmonėje kurti mokymosi kultūrą

Darbuotojų įsitraukimas ir išlaikymas daugeliui įmonių yra problema. Tuo pačiu verslas išgyvena didžiulį skaitmenizacijos virsmą ir poreikį greitai įsisavinti naujas technologijas bei prisitaikyti prie kintančių aplinkybių. Mokymosi kultūra – sprendimas, padėsiantis susidoroti su šiais dviem iššūkiais. Udemy tyrimo duomenimis, 80% respondentų atsakė, kad jie jaučiasi labiau įsitraukę, jei darbe mokosi naujų įgūdžių ar įgyja žinių.Daugiau: “6 patarimai, kaip įmonėje kurti mokymosi kultūrą”

Hibridinių komandų valdymas: 6 problemos ir kaip jas spręsti

Vadovai dažnai yra įsitikinę, kad namuose dirbantys darbuotojai dirba mažiau. Pasaulio ekonomikos forumo atlikto tyrimo duomenimis nuogąstavimų dėl darbuotojų produktyvumo dirbant mišriu būdu turi 78% apklaustų tarptautinių įmonių vadovų. Matyt dėl to mišrus darbo modelis gana sunkiai skinasi kelią į mūsų kasdienybę. Bet COVID-19 ir karantinai, kuriuos išgyvenome, nepraėjo be pėdsako. Darbuotojai nori dirbti mišriuDaugiau: “Hibridinių komandų valdymas: 6 problemos ir kaip jas spręsti”

white yellow and red ceramic figurines

Mokomieji vaizdo įrašai didina darbuotojų įsitraukimą ir mokymų efektyvumą

Mokomieji vaizdo įrašai vis labiau tampa kasdienybe. Iš savo patirties galiu pasakyti, kai noriu kažką padaryti ir nežinau kaip, pirmiausiai ieškau vaizdo įrašų ir žinau, kad aš nesu vienintelė, kuri taip daro. Didėjantį norą mokytis iš vaizdo įrašų, parodo ir Pew research atliktas tyrimas. 50% apklausoje dalyvavusių JAV respondentų (viso jų buvo 5000) lankosi „Youtube“ Daugiau: “Mokomieji vaizdo įrašai didina darbuotojų įsitraukimą ir mokymų efektyvumą”

Kaip kurti kokybiškus ir efektyvius mokymus

Neseniai baigiau skaityti vieną pamatinę instrukcinio dizaino (instructional design) knygą, kurią parašė Cathy Moore. Knyga vadinasi „Map it“. Joje aprašytas veiklų kartografavimo metodas (action mapping) ir daug kitų patarimų, kurie padeda kurti kokybiškus ir efektyvius mokymus. Kai kas buvo žinoma, kai kas suskambėjo naujai, kai kuriuos dalykus dariau intuityviai, bet taip pat šį tą sužinojauDaugiau: “Kaip kurti kokybiškus ir efektyvius mokymus”

Loading…

Something went wrong. Please refresh the page and/or try again.


Tinklaraščio prenumerata

Pasidalinkite savo el. paštu, jei norėtumėte iš manęs išgirsti dažniau.